NEWGEN

Як вибрати заголовок для домашньої сторінки сайту?

«Вибір правильного дизайну заголовка для вашої домашньої сторінки – це скоріше стратегічне рішення, ніж дизайнерське рішення. Це залежить від того, який у вас бізнес».

У більшості домашніх сторінок веб-сайтів є свого роду дизайн заголовка. Це розділ у верхній частині вашої домашньої сторінки, зазвичай це перше, що бачать відвідувачі при відвідуванні вашого сайту.

Більшість шаблонів веб-сайтів мають будь-якої заголовок домашньої сторінки. Ці заголовки можуть містити статичні зображення, слайд-шоу або навіть відтворювати відео.

Тим не менш, не відволікайтесь на красиві картинки або яскравий дизайн – тобто не вибирайте бездумно той тип дизайну заголовка, який вас найбільше вражає!

Який дизайн заголовка вибрати – це скоріше стратегічне рішення, ніж дизайнерське рішення.

Ретельно продуманий заголовок домашньої сторінки успішно донесе до відвідувачів ваше основне повідомлення. Це перше, що побачать ваші відвідувачі, і у вас дуже мало часу, щоб справити хороше перше враження.

Ваші відвідувачі будуть найчастіше робити поспішні судження про те, чи зацікавлені вони в тому, щоб залишитися на вашому сайті або натиснути кнопку «назад» і покинути ваш сайт.

Розділ заголовка повинен сприяти усвідомленню та розумінню того, чим ви займаєтеся, а не просто красиво виглядати.

Тепер, коли ви розумієте роль заголовка і його значення в тому, щоб допомогти вашим відвідувачам краще зрозуміти вас, який ви оберете?

Для різних типів веб-сайтів найкраще підходять різні типи заголовків.

Ми покажемо вам загальні типи заголовків і покажемо, який бізнес принесе найбільшу користь від кожного з них:

1. СТАТИСТИЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ЗАГОЛОВКА БЕЗ ЗМІСТУ

Заголовок статичного зображення слід використовувати ТІЛЬКИ на веб-сайтах, які в значній мірі покладаються на красиві фотографії для залучення клієнтів – портфоліо, готель, ресторан, деякі фізичні продукти або веб сайти з великою кількістю графіки.

Наприклад, якщо у вас є бізнес по системі «ночівля із сніданком», ваш веб-сайт повинен вітати ваших гостей захоплюючим зображенням вашого житла. Те, як ваша компанія буде відображатися на вашому веб-сайті, безпосередньо вплине на рішення ваших відвідувачів зупинитися в вашому готелі типу «ночівля із сніданком».

У цьому випадку має сенс використовувати дизайн шаблону з більшим чи повносторінковим статичним зображенням заголовка, тому що ви хочете зробити на своїх відвідувачів приголомшливе перший візуальний враження.

2. ЗОБРАЖЕННЯ СТАТИСТИЧНОГО ЗАГОЛОВКА ЗІ ЗМІСТОМ

Кому це слід використовувати?

Всі веб-сайти можуть отримати вигоду з цього типу дизайну заголовка домашньої сторінки – це найбезпечніший вибір, якщо ви не знаєте, що вибрати.

Тема статичного зображення з вмістом дає вам 4 основні елементи які можуть ефективно описати, чим займається ваш бізнес, прямо нагорі:

  • Заголовок
  • Допоміжний абзац
  • Заклик до дії (що ви хочете, щоб ваші відвідувачі робили далі)
  • Підтримуюче зображення


Зображення заголовка має відігравати допоміжну роль, а не бути в центрі уваги. Він повинен відображати ваш заголовок, підпунктів і основний заклик до дії разом із зображенням, яке підсилює вашу бізнес-місію.

3. ЗАГОЛОВОК СЛАЙД-ШОУ ЗІ ЗМІСТОМ

Кому це слід використовувати?

Тема слайд-шоу найкраще підходить для підприємств, які обслуговують різні типи клієнтів або мають кілька основних послуг або продуктів.

Якщо у вашій компанії є різні рішення для безлічі демографічних груп клієнтів, заголовок слайд-шоу дозволяє організовано демонструвати продукти / послуги вашого бізнесу.

Тому, якщо ваш бізнес націлений на кілька різних груп клієнтів або якщо у вас є безліч пропозицій продуктів / послуг, то заголовок на основі слайд-шоу може добре працювати для націлювання на численні класи клієнтів або для демонстрації розмаїття ваших пропозицій.

4. ЗАГОЛОВОК "ФОНОВЕ ВІДЕО"

Кому це слід використовувати:

Заголовок фонового відео добре пояснює вашу бізнес-місію, захоплююче показуючи масштаб вашого бізнес-процесу.

Рухомі зображення або відео дуже ефективні для залучення уваги людей, тому не дивно, що багато успішні веб-сайти використовують відео-фони для підвищення рівня залученості та впізнаваності бренду.

Більшість малих підприємств можуть отримати вигоду з заголовків фонового відео, якщо вони використовуються правильно.

Ось кілька порад, про які слід пам’ятати, якщо ви вирішите використовувати дизайн заголовка відео-фону для свого веб-сайту:

  1. Використовуйте контекстне відео, що несе повідомлення – Не вибирайте випадкові відео. Виберіть відео, які підтримують вашу місію, послання або настрій. Це особливо ефективно, якщо ви є брендом стилю життя.
  2. Використовуйте унікальне відео, а не стандартне відео, щоб надати своєму сайту більше індивідуальності та створити зв’язок з вашою аудиторією.
  3. Використовуйте високоякісне відео, яке має високу виробничу цінність – не використовуйте відео з низьким візуальною якістю, оскільки воно погано відбивається на вашому бізнесі.
  4. Відео має бути коротше 6 МБ. Великий відеофайл може значно сповільнити швидкість завантаження вашого сайту.

Зв'яжіться з нами