Як створити Односторінковий сайт, який генерує потенційних клієнтів?

У цій статті ми поділимось з вами із своїм досвідом, щоб ви також розуміли, що потрібно для створення односторінкового сайту, який генерує потенційних клієнтів. 

Що таке односторінковий сайт, оптимізований для генерації потенційних клієнтів або конверсії?

Односторінковий сайт – це веб-сторінка, призначена для спонукання людей до певних дій. Як правило, він пов’язаний з рекламою, маркетинговим посиланням електронною поштою, публікацією в соціальних мережах або іншим джерелом, призначеним для залучення трафіку на досягнення ваших цілей цифрового маркетингу.

Наприклад, припустимо, у вас є новий продукт, доомафлачі (англ. doomaflatchy), і ви хочете, щоб його купували люди. Ви або ваш веб-розробник створюєте цільову сторінку, де єдиною метою є змусити людей придбати якомога більше доомафлачі.

Ви розміщуєте оголошення в соціальних мережах та Google із посиланнями на вашу цільову сторінку. Коли люди натискають ваше оголошення, вони потрапляють на сторінку, призначену для того, щоб змусити їх купити.

Коли вони виконують дію, яку ви хочете зробити, це називається перетворенням. Ви також можете використовувати цільові сторінки, щоб змусити їх зареєструватися у вашому списку розсилки, зателефонувати за додатковою інформацією або замовити послугу. Іноді це перетворення – це продаж, інколи це інформація, яку ви використовуєте для подальшого спостереження (генерація потенційних клієнтів). 

Чим це відрізняється від звичайної веб-сторінки?

Можливо, ви переглядаєте ваш існуючий веб-сайт і говорите: «Усі мої сторінки мають ціль і дії, які я хочу отримати від відвідувачів. Тобто вони всі цільові сторінки?” Ось найбільша різниця.

Успішні односторінкові сайти мають одну мету. Усі кнопки, форми та посилання на цій сторінці допомагають відвідувачам досягти цієї єдиної мети.

На вашій домашній сторінці може бути перелічено кілька категорій товарів або посилання на всі ваші різні послуги, з можливістю підписатися на додаткову інформацію або отримати вказівки щодо особистого відвідування вас. Дописи у вашому блозі можуть містити посилання на інші публікації в блозі, зовнішні посилання та форму для реєстрації на розсилку. 

Коли ви створюєте односторінковий сайт, який генерує потенційних клієнтів або конвертує, він не має всіх цих опцій. Він не пропонує відволікати увагу. Односторінкові сайти настільки потужні, що:

  • Вони безпосередньо пов’язані з чітко визначеною бізнес-метою, тому їх ефективність легко виміряти;
  • Створюють прекрасне перше враження при просуванні нових продуктів та послуг;
  • Відображають суть, усуваючи двозначність та надаючи цілеспрямоване повідомлення;
  • Покращюють обізнаність про бренд та збільшують пошуковий трафік;
  • Генерують потенційних клієнтів та конверсії.


15 Особливостей односторінкового сайту, яка генерує потенційних клієнтів або перетворює

Як і багато речей у маркетингу, просто присутності односторінкового сайту недостатньо. То що потрібно кожному односторінковому сайту, якщо ви збираєтеся досягти своїх бізнес-цілей? Ось що вам потрібно зробити.

Приверніть увагу за допомогою виноски

Люди роблять одне і те ж, коли вперше приїжджають кудись вперше, будь то соціальний захід, нова робота, торговий центр чи веб-сайт. Вони таємно, автоматично перевіряють, чи є вони в потрібному місці. Наче ми не можемо зосередитись на досягненні своєї мети, поки не отримаємо впевненості, що дотримуємось правильних вказівок і не дійшли до правильного пункту призначення.

Коли користувачі натискають посилання і потрапляють на сторінку, вони автоматично сканують її, щоб переконатись, що вони там, де вони планували бути. Це зрозуміло, оскільки ми всі натискали на посилання для однієї речі і виявляли, що переглядаємо веб-сайт, який ми ніколи б навмисно не відвідали і який не відповідає нашим намірам.

Використовуйте виноску, щоб негайно зосередити їх увагу та запевнити, що вони збираються знайти те, що шукають. Використовуйте впізнаване зображення, кола та стрілки, витягуйте лапки, слово «Увага» або інші виноски, щоб сказати в основному: «ласкаво просимо, ти знаходишся в потрібному місці, тепер дивись тут».

Зразу зробіть своє повідомлення кришталево чистим

Пам’ятайте, що односторінковий сайт, який генерує потенційних клієнтів, має одну мету, одне повідомлення. Сформулюйте це повідомлення якомога менше. Не змушуйте відвідувачів читати до кінця до того, як вони зрозуміють, що ви хочете від них зробити. Якщо ви хочете, щоб вони придбали doomaflatchy, просто вийдіть і скажіть: «Купіть doomaflatchy зараз».

Створіть чітку ціннісну пропозицію, яка передає, що здобудуть відвідувачі. Використовуйте якомога менше слів, щоб підтвердити вирішення їхніх проблем на цьому сайті.

Напишіть оригінальний заголовок

Помістіть своє повідомлення, свою ціннісну пропозицію у свій заголовок. Якщо можливо, використовуйте зображення, щоб додати значення до вашого заголовка, щоб ви могли використовувати менше тексту, щоб транслювати більше значення. 

Люди обробляють зображення швидше, ніж друк. Якщо ви можете пояснити свій товар чи послугу зображенням, ваш заголовок може бути коротшим. Одним із способів веб-дизайнерів успішно поєднувати заголовки, висловлювання цінностей та зображення є поєднання тих, що містяться в елементі, відомому як образ героя.

Запропонуйте негайний заклик до дії

Можливо, у ваших продуктах чи послугах є багато чудових речей, і ви відчуваєте, що якби ви могли просто змусити людей зрозуміти кожного з них докладно, вони були б завойовані. Ви хочете запропонувати докази, що ваша пропозиція надзвичайно цінна, але багато людей не збираються читати купу тексту. Вони не прокрутять сторінку, тому вміст місця закінчується вздовж нижньої межі вікна веб-сайту при першому завантаженні сайту. 

Розмістіть свій рішучий заклик до дії над краєм. Ви можете повторити це пізніше, але не ризикуйте втратити відвідувачів, оскільки ви не дали їм шансу діяти, коли вони були готові.

Як написати сильний заклик до дії? Скористайтеся цими порадами:

  • Використовуйте сильні дієслова, такі як купувати, починати, підписуватись, активувати та приєднуватися, щоб пояснити, які дії слід робити відвідувачам.
  • Повідомте про терміновість або дефіцит. Встановіть обмеження за часом чи кількістю наявного, щоб вони мали прийняти рішення.
  • Заспокойте їх гарантією.
  • Поговоріть з їхніми больовими точками та запропонуйте цінність.

Зосередьтеся на перевагах того, що ви пропонуєте, а не на функціях. Іншими словами, не перелічуйте його сім корисних функцій. Натомість проілюструйте, як його використання дасть їм душевний спокій або успіх, або тривале щастя, або те, що саме вони насправді хочуть.

Гачок із зображенням героя 

Ні, ми не маємо на увазі щось від Marvel чи DC. Зображення героя – це великий банер у верхній частині цільової сторінки або інших веб-сторінок. Великий візуальний елемент привертає негайну увагу. Він надає візуальну інформацію про ваш товар або послугу. 

Використовуйте свій образ героя, щоб допомогти відвідувачам переглянути попередні переваги, викликати емоції та побудувати довіру. Надайте заголовок у вигляді накладеного тексту та зробіть заклик до дії кнопкою або гіперпосиланням.

Зображення вашого товару, послуги чи пропозиції, як правило, збільшує кількість конверсій, але не завжди. Перевірте цільові сторінки з зображеннями героїв та без них, щоб визначити, що найкраще працює.

Зіставте текст та зображення із джерелом

Спілкуйтесь однією і тією ж мовою на вашій цільовій сторінці, яку люди побачили в оголошенні, яке привело їх туди. Якщо з цим оголошенням було пов’язано зображення чи інше оголошення, також використовуйте його на сторінці. Ви повідомите про відповідність цій рекламі та підтвердите відвідувачам, що вони прибули туди, де хотіли бути.

Зробіть супер прості форми

Визначте найменшу кількість інформації, яка вам потрібна, щоб допомогти відвідувачам досягти своєї мети, і використати її для створення форм, які легко заповнювати і не створюють тертя. Кількість полів у вашій формі безпосередньо пов’язана з коефіцієнтом конверсії.

Коли гігант програмного забезпечення для вхідного маркетингу Hubspot вивчив його, їх експерти переглянули контактні форми для понад 40 000 клієнтів. Дані показали коефіцієнт конверсії майже вдвічі, коли вони переходили з чотирьох полів у формі до трьох.

Вилучення лише одного поля форми збільшило коефіцієнт конверсії майже на 50 відсотків. 

Скоротіть те, що ви просите користувачів ввести, і зробіть завершення зручним для користувачів. Не змушуйте їх ставити дужки або тире на телефонних номерах. Повністю видаліть необов’язкові поля або, принаймні, чітко позначте їх як непотрібні. Тримайтеся подалі від старих капч, які просять користувачів перевірити свою гуманність, вводячи текст, який важко читати.

Будьте в курсі матеріалів з брендингом

Односторінкові сайти – це окремі сторінки, тому іноді виникає спокуса побачити їх окремими від зовнішнього вигляду та зовнішнього вигляду вашого бренду. Це не так. Все, що стосується цільової сторінки, яка генерує потенційних клієнтів або конверсій, повинно відповідати вашому ідентичності основного бренду. Елементи включають:

  • Типографіка – використовуйте ті самі шрифти в заголовках цільових сторінок, заголовках, підписах та тексті, що і на вашому веб-сайті та в інших брендингових матеріалах.
  • Кольори – додайте ті самі основні, вторинні та третинні кольори, які ви використовуєте в інших місцях, щоб збільшити розпізнавання.
  • Ваш логотип – хоча він не повинен бути на кожній цільовій сторінці, це частина вашої ідентичності бренду. Використовуйте його там, де це доречно.
  • URL-адреси – Зробіть цільові сторінки SEO зручними, опублікувавши їх у підкаталозі або піддомені вашого домену бренду.
  • Фундаментальна структура сторінки – макети A / B тесту, щоб знайти найкращу базову структуру, а потім дотримуйтесь її для послідовних перетворень.

Прямий трафік за допомогою візуальних сигналів

Глядачі не розглядають все на вашій сторінці послідовно зверху вниз. Вони сканують. Створюючи цільові сторінки, ми працюємо з клієнтами, щоб використовувати контраст і акцент, щоб спрямувати глядачів на найважливішу інформацію та утримувати їхню увагу до досягнення цілі.

По-перше, ми привертаємо увагу такими елементами, як сильний образ героя або інший домінуючий візуальний елемент. Потім ми надаємо іншим елементам різну вагу зору за кольором, розміром і формою, залежно від їх важливості для загального повідомлення. 

Якщо все має однакову кількість наголосів, нічого не виділяється. Краще бути розсудливим з акцентом, щоб око майже нестримно переходило від одного важливого елемента до іншого. Ми можемо використовувати стрілки, колір, ілюзію руху чи людське обличчя, щоб невблаганно рухати відвідувачів сторінки до цілі та допомагати їм її досягти.

Впровадити соціальний обмін

Цей невеликий твік може принести великі переваги, але так багато людей його пропускають. Коли люди знаходять щось нове та дивовижне, вони люблять цим ділитися. Відвідувачі сайту мають широкі контактні мережі друзів та членів сім’ї, які, можливо, ніколи не чули про ваш бренд чи вашу пропозицію. 

Додайте кнопки соціального обміну на цільові сторінки, щоб відвідувачі могли розповідати про свій досвід у Facebook, Twitter, Instagram та інших стрічках соціальних мереж. Тоді вони можуть одним кліком допомогти поширити обізнаність про бренд і товар.

Колір кнопки високої контрастності

Люди запитують, який найкращий колір для кнопок, які конвертують і отримують потенційних клієнтів. Хтось каже, що червоний краще, інші клянуться зеленим. Прихильники червоних зазначають, що тут задіяна психологія, і це червоне сприяє відчуттю нагальності. Зелені вболівальники відзначають, що це колір грошей, навколишнього середовища та здоров’я – все це позитивні асоціації.

На мій погляд, вони обидва помиляються. Але вони також могли мати рацію. Розумієте, вся справа у пошуку кольору, який би виділяв вашу кнопку. 

Уникайте будь-якого кольору, який поєднується з рештою сторінки. Темно-синя кнопка на світло-блакитному тлі не виділяється. Помаранчева кнопка на синьому кольорі говорить: “Подивись на мене!” 

Коли люди натискають кнопки, це зобов’язання. Вони здійснюють дзвінок, подають інформацію або виконують транзакцію. Ви хочете, щоб цей останній крок виділявся, і щоб вони почувались комфортно, роблячи його.

Текст кнопки орієнтований на дії

Використовуйте великий текст, що легко читається, та короткі повідомлення. Іноді достатньо “подати”, якщо відвідувачі перетворюють форму, але краще, якщо текст кнопки зв’язується з їхньою метою. Ось кілька прикладів:

  • Створити мій акаунт
  • Отримайте безкоштовний зразок
  • Збережіть зараз
  • Візьміть тур
  • Прочитайте звіт
  • Розрахуйте заощадження
  • Почати пробну версію

Ви зрозуміли ідею. Спочатку ви зробили пропозицію і закликали їх до дії. Текст вашої кнопки дозволяє їм це робити. Цікаво мати можливість досягти своєї мети.

Запропонуйте соціальний доказ

Користувачам потрібні докази, що ви не єдиний, хто вважає вашу пропозицію чудовою. Ми всі підозріло ставимося до реклами, тому незалежно від того, наскільки вагомо ви представляєте свою справу, відвідувачі збираються поставити під сумнів правдивість ваших претензій.

Запропонуйте відгуки людей, які скористалися вашою пропозицією і мали позитивні речі. Відображати логотипи компаній, з якими ви ведете бізнес, і довіряти таким значкам, як акредитація BBB або схвалення третіх сторін. Прийняті платіжні значки та значки безпечного замовлення також заспокоюють відвідувачів, якщо ви просите їх поділитися своєю платіжною інформацією.

Мінімізуйте вибір навігації

Подивіться на одну мету, одне повідомлення, з якого ви почали, коли починали розробляти цільову сторінку. Відвідувачі повинні мати лише один або два варіанти навігації, і вони повинні бути безпосередньо прив’язані до цієї мети. 

Утримайтеся від спокуси, щоб запитати, чи не хочуть ви, щоб ви зв’язалися з ними, щоб отримати додаткову інформацію (якщо це не є єдиною метою вашої цільової сторінки.) Не пропонуйте надсилати їх до публікацій у блозі, які підтримують покупку вашої продукції, або посилання на сторінку інші ваші послуги. 

Це насправді зводить з розуму деяких людей. Існує тенденція думати, що, можливо, відвідувачеві було цікаво, їм просто потрібно знати більше про вашу компанію, або, можливо, вони не хотіли нового доомафлатчі, але вони можуть купити щось таке. Але якщо ви вибрали всі ці варіанти, ви зменшуєте ефективність цільової сторінки. 

Крім того, якщо ви використовуєте платну рекламу для залучення трафіку на цільову сторінку, кожен клік коштує вам. Ви хочете, щоб кожен клік в кінцевому підсумку виконував бажану дію, не відволікаючись на всі варіанти вибору, і ніколи не наближався до фактичного досягнення мети.

Зробіть так, щоб вони вибирали праворуч або ліворуч, а всі інші варіанти забирати. Або вони приймають вашу пропозицію, або залишають сторінку. Ви будете вражені тим, наскільки різко ця одна річ збільшує ваш успіх.

Покажіть свою Політику конфіденційності та Умови надання послуг 

Міжнародне законодавство про конфіденційність вимагає наявності Політики конфіденційності, якщо ви збираєте будь-яку особисту інформацію. У межах США, якщо ваш бізнес взаємодіє з жителями Каліфорнії, вам потрібна політика конфіденційності відповідно до Закону про захист конфіденційності в Інтернеті в Каліфорнії. Вам також доведеться мати такий для таких речей, як реклама в Google або володіння діловою сторінкою у Facebook. 

Сторінка Загальних положень та умов пояснює правила користування вашим веб-сайтом. Це не потрібно, але може обмежити вашу відповідальність, якщо споживач вирішить звернутися до вас із судом, а також може захистити інформацію та вміст, який ви так наполегливо створили для свого веб-сайту.

Опублікуйте посилання на свою політику конфіденційності та умови використання на цільовій сторінці як додатковий фактор довіри. Розміщуйте їх у веб-формах, контактних формах, реєстраційних формах, формах оформлення замовлення та в мобільних додатках.

Отримання послідовних, надійних результатів

Якщо ви зробите все вищезазначене, ваша сторінка принесе більше потенційних клієнтів та конверсій.

Зв'яжіться з нами