Чому варто спробувати Email-маркетинг у 2021 році

Упродовж багатьох років значна кількість маркетологів переключила свою увагу на платформи соціальних медіа. Крім того, користувачі електронних пошт насторожено ставляться до папки “Вхідні”, в яку часто надходить спам чи небажані електронні листи. З цих причин деякі люди задаються питанням, чи ефективне просування через Email-розсилки.

Якщо все правильно зробити, Email-маркетинг може бути цінним інструментом для просування твого бізнесу. Ось основні причини використання електронної пошти.

1. Це актуально практично для кожної платформи

Кількість користувачів електронної пошти в 2021 році становить 4,1 мільярда. Очікується, що кількість користувачів щорічно зростатиме на 1%, або приблизно на 100 мільйонів щороку. Крім того, майже 95% користувачів щодня перевіряють свою поштову скриньку, тоді як 65% заглядають навіть у свою папку зі спамом.

Іншими словами, Email-маркетинг має потенціал для більш широкого охоплення, незалежно від галузі твого бізнесу. Кількість щоденних користувачів електронних пошт майже вдвічі перевищує кількість користувачів таких соц.мереж, як Facebook та Twitter. Саме тому ти успішно можеш  використовувати електронну пошту для просування товарів або обслуговування клієнтів.

2. Це цілеспрямована платформа користувача

Застосовуючи стратегічний підхід, ти можеш націлити більше людей на електронну пошту, ніж SEO або соціальні медіа. Електронна пошта має в чотири рази більше органічного охоплення, ніж платформи соціальних медіа. Окрім того, ти можеш збирати контактну інформацію з дозволу користувачів, щоб надіслати їм персоналізовані повідомлення, які, до речі, у 2021 році ефективніше стимулюють залучення, ніж загальні електронні листи. Доцільно використовувати програмне забезпечення служб Email-маркетингу, яке може генерувати метрики та аналітику.

3. Ти можеш використовувати Analytics для підвищення зацікавленості

Хоча Email-маркетинг часто є більш ефективним, ніж просування через соціальні медіа чи SEO, тобі доведеться попрацювати над своєю кампанією. Найкращий підхід – презентувати вміст таким чином, щоб залучити аудиторію.

На щастя, ти можеш використовувати багато різних типів засобів масової інформації, щоб представити свою пропозицію. Можеш додавати відео, інфографіку та зображення своїх продуктів або повідомлень. Використовуй метрики для створення вмісту, який точно відповідає твоїй аудиторії.

4. Ти використовуєш електронну пошту для просування будь-якої марки

Ще однією перевагою електронної пошти є її органічне охоплення та висока частота переходів, що робить її придатною для брендування. Поінформованість про бренд може підвищити твій авторитет серед потенційних клієнтів. Чим більше аудиторія знайома з твоєю компанією, тим більше шансів, що вона придбає саме у тебе.

Ти можеш підвищити обізнаність про свій бренд, поділившись своєю місією, цінностями та цілями. Але бажано переконатись, що твій логотип та назва компанії мають формат, який відповідає твоєму веб-сайту.

5. Економний спосіб ефективного просування

Email-маркетинг — це найдоступніший засіб просування твого бізнесу. За оцінками експертів, кожен вкладений долар в Email-маркетинг, може принести 40 доларів прибутку. Це випереджає соціальні медіа, SEO та інші способи контент-маркетингу. Рекламні кампанії можуть мати ще більшу рентабельність. Тому він ідеально підходить для малих підприємств, які прагнуть знайти нових клієнтів в Інтернеті. Електронна пошта – це один із найбільш доступних підходів до просування твоєї продукції в Інтернеті. Однак тобі потрібно буде використовувати метрики, а брендинг повинен відповідати веб-дизайну. Якщо ти шукаєш Агентство з веб-дизайну, SEO та цифрового маркетингу, що спеціалізується на веб-дизайні та розробці й автоматизації маркетингу, а також Email-маркетингу, тоді швидши пиши нам, бо ти не знайдеш кращого і доступнішого варіанту, ніж NEWGEN.

Давайте обговорювати

Офіс у Києві

Спортивна площа, 1, Київ, Україна

Офис в Калифорнии

Von Karman Ave Suite 600, Ірвін, Каліфорнія

Зв'язатись з нами :)