Що таке Alt теги і чи дійсно вони важливі?

На багатьох веб-сайтах, з якими ми стикаємося, не вистачає чогось неймовірно простого у використанні, що дає величезну вигоду з точки зору SEO та зручності для користувачів. Ось все, що вам потрібно знати про альтернативні тегах.

Якщо ви не впевнені, чи використовує ваш веб-сайт альтернативні теги, можливо, ви втрачаєте одну просту річ, яка має великий вплив на рейтинг в пошукових системах і зручність використання. Тег alt також може називатися атрибутом alt або описом alt. У NEWGEN ми застосовуємо альтернативні теги, щоб допомогти роботам пошукових систем і щоб люди розуміли, що зображено на фотографії.

 

Що таке альтернативний тег для зображень?

Теги Alt – це атрибути HTML. Продовжуйте читати, ми не збираємося говорити про код, це дійсно щось досить корисне і легке для розуміння.

Річ у тім, боти пошукових систем не можуть «бачити» зображення. Коли ви дивитеся на сторінку, за частки секунди ваші очі вловлюють зображення і використовують їх для додання значення тексту. Однак пошукові системи не можуть цього зробити.

Одна величезна помилка, яку ми бачимо, як клієнти повторюють знову і знову, – це припущення, що фотографії не вимагають пояснень. Наприклад, одного разу ми почали працювати з адвокатом по травмам. На сторінках його веб-сайту було дуже тонке зміст. У нього були фотографії, яких ви очікуєте. Було кілька зображень шкали правосуддя, одне – молотка і кілька автомобільних аварій.

У тексті на сторінці перераховані місця, які він обслуговує, і запропоновано зв’язатися з потенційними клієнтами для отримання безкоштовної консультації. Не було нічого, що насправді говорило б, що він працював з людьми, щоб отримати максимальну віддачу від їх автомобільної аварії, він просто припускав, що відвідувачі отримають це по фотографіях.

Однак, коли пошукові системи заходили на його сторінку для сканування, індексації та ранжирування, вони не могли зрозуміти, про що були зображення. Коли люди з ослабленим зором або використовують браузер, який не може обробляти зображення, вони теж не можуть цього зрозуміти. Для пошукових систем і людей з обмеженими можливостями ці зображення були в основному невидимі і не давали ніяких підказок про його послугах.

 

Чим не є альтернативні теги

Альтернативні теги зображень – це не те ж саме, що заголовки зображень або підписи до зображень. Коли ви зберігаєте зображення, ви обов’язково повинні дати йому ім’я, яке описує, що це таке, але це ваше назва зображення. Підписи – це текст, який завжди відображається під фотографією. З ними теж непогано бути конкретним і точним.

У деяких браузерах альтернативні теги відображаються при наведенні курсору на зображення. Якщо ви використовуєте Chrome або Firefox, ви, ймовірно, не побачите їх, якщо зображення не буде завантажено.

 

Альтернативні теги і SEO

Інша дуже вагома причина для присвоєння кожного зображення тега alt полягає в тому, що коли роботи пошукових систем або павуки сканують і індексують ваші сторінки, вони «читають» теги alt, щоб вирішити, про що ця сторінка. Правильно використовуються альтернативні теги підвищують SEO.

Наприклад, якщо у вас є агентство нерухомості, зображення на вашому веб-сайті, ймовірно, пов’язані з нерухомістю. Має сенс давати зображень теги alt, що описують те, що зображено на фотографії. Ви можете присвоїти цій прибережній власності тег alt “Tyler Tx Lakefront Home”. Інше зображення можна було б відповідним чином назвати «Bullard Tx Barndominium».

Пошукові системи індексують вашу сторінку, зазначаючи, що вона містить інформацію про прибережній власності в вашому районі. Коли люди шукають, використовуючи ці терміни, пошукові системи знають, що ваша сторінка містить релевантну інформацію.

 

Чому Google піклується?

Alt-теги в першу чергу призначені для користувачів. Головний пріоритет Google – надати користувачам те, що їм потрібно. Сторінки, які менш доступні для всіх користувачів, також з меншою ймовірністю будуть найкращим результатом для відповідного запиту.

Ви розміщуєте на сторінці фотографії та графіку, щоб поліпшити розуміння і взаємодія. Якщо ви хочете, щоб ці зображення враховувалися, додайте заміну тексту.

 

Як додати альтернативні теги зображень в WordPress

Якщо ви використовуєте WordPress для веб-дизайну, додати теги alt неймовірно просто. Ви можете зробити це при першому завантаженні зображень або, якщо у вас є існуючий веб-сайт, ви можете переглянути всю свою медіатеку і додати те, що вже є.

Або натисніть кнопку «Додати медіа», або перейдіть в свою бібліотеку. Вибравши зображення, ви побачите його в правій колонці. У розділі «Відомості про вкладення» просто введіть те, що ви хочете помітити. Потім вставте, як зазвичай.

 

Що потрібно додати в альтернативний тег?

Не вставляйте ключові слова в свій альтернативний текст, використовуйте природний мову для опису того, що показує зображення. ось декілька порад:

  • Будьте короткими – використовуйте менше 125 символів.
  • Не кажіть «зображення дівчини з піцою» або «зображення червоного гумового м’яча». Якщо це замісник текст, вам не потрібно говорити, що це картинка або зображення. Просто скажи, що там.
  • Використовуйте ключові слова, але тільки тоді, коли є сенс використовувати їх із зображенням.
  • Якщо ваше зображення просто для прикраси, залиште тег alt порожнім.
  • Якщо ви публікуєте зображення тексту, використовуйте цей текст в своєму тезі alt.

Свяжитесь с нами