7 кроків автоматизації маркетингу

7 кроків автоматизації маркетингу

Часто, коли компанії звертаються до нас щодо автоматизації маркетингу, вони досягають точки прийняття рішення. Вони майже завжди потрапляють в одну з двох категорій.

У першій категорії стоїть власник, який мав величезний ріст. Це хороша проблема, і її легко вирішити. У другому – ми бачимо того, хто вклав багато коштів у маркетинг, але результатів не бачить. Їм набридло марнувати гроші та час. Вони шукають кращого рішення.

Електронний маркетинг – цінний спосіб залучити аудиторію та розвинути стосунки. Ви можете надсилати масові листи та відстежувати швидкість відкриття, але постійні результати вимагають постійних зусиль. Автоматизація маркетингу дозволяє бути набагато стратегічнішим. Ми покажемо вам, 7 простих кроків  для автоматизації маркетингу.


1. Зрозумійте переваги автоматизації маркетингу

Для переходу потрібні час і зусилля. Вам доведеться вкладати гроші, і вам знадобляться зобов’язання всіх членів вашої команди. Перш ніж скласти список справ, вивчіть конкретні шляхи автоматизації маркетингу, які покращать життя тих, хто бере участь. Кінцевим результатом є збільшення доходу, раціоналізація робочих навантажень, менша кількість повторень та більша продуктивність для всіх. Давайте розглянемо деякі з цих переваг більш докладно.

Економія часу

Що стосується заробітку більше грошей або економії часу, важко сказати, що є ціннішим. Автоматизація маркетингу дозволяє автоматизувати завдання, які потрібно було виконувати вручну за допомогою маркетингу електронною поштою. Більшість програм дозволяє керувати кількома маркетинговими кампаніями з однієї інформаційної панелі. Розбийте дані з вашої CRM-системи, щоб визначити різні підгрупи та сегменти та запланувати цільову кампанію для кожного. Часто ви можете прийняти одне повідомлення та зробити твік, щоб адаптувати його до певних груп, розкладу та піти.

Ви також економите час, переробляючи наявний вміст для маркетингу електронною поштою. Наприклад, надайте вмісту блогу друге життя, встановивши правила, які пропонують його споживачам у певний момент їх життєвого циклу. Ви також економите час, уникаючи марних зусиль завдяки широким можливостям автоматизації маркетингу для звітності.

Зменшення витрат

Автоматизація маркетингу робить команди більш ефективними. Ваша команда отримує більше потенційних клієнтів, і вони є високоякісними. Автоматизуйте такі завдання, як відповідь на заповнення форм та запити на матеріали, щоб у вашого персоналу було більше часу для виконання інших справ. Перетворіть свою маленьку маркетингову команду на армію, щоб ви платили менше за аутсорсинг.

Збільшення доходу

Чудово знати, чи люди відкривають вашу електронну пошту, але програмне забезпечення для автоматизації маркетингу надає вам набагато більше інформації, ніж це. Він часто надає інструменти, які дозволяють візуалізувати подорож клієнта для вдосконалення маркетингових процесів. Знайдіть, куди ви їх досягаєте (або втрачаєте), і зробіть певні зміни, щоб збільшити дохід.

Створіть правила, які ініціюють перехресний продаж та оновлення, щоб ви не втратили жодної можливості.

Використовуйте автоматизацію маркетингу, щоб набирати потенційних клієнтів, коли вони надходять. Потім члени команди переходять до тих, хто має найвищий пріоритет, і перестають витрачати час на некваліфікованих потенційних клієнтів. Крім того, автоматизація дозволяє негайно стежити за потенційними клієнтами незалежно від того, коли вони надходять.


2. Оцініть, чи підходить вам автоматизація маркетингу

Переваги звучать чудово, але чи настав час для вашого бізнесу змінити ситуацію? Чи повинна компанія мати певний розмір або досягати певного обсягу трафіку, перш ніж автоматизація маркетингу потребуватиме інвестицій? Оцініть свою ситуацію, відповівши на такі запитання:

  • Чи є у вас постійний потік потенційних клієнтів?
  • Чи може ваша команда продажів комфортно справлятися з поточним навантаженням?
  • Ваша стратегія маркетингу електронною поштою розроблена навколо шляху покупця?
  • Чи можете ви в даний час відстежувати точки дотику по каналах (соціальні медіа, веб-вміст, PPC-кампанії тощо), або ви обмежуєтеся лише оцінкою за раз?
  • У вас є стратегія, яка працює зараз, ви просто хочете мати можливість реалізувати її в більших масштабах?

Якщо відповідь на ці запитання – так, автоматизація маркетингу допоможе вам, і зараз саме час. Читайте далі, щоб розпочати.

Якщо ви ще не там, у нас є ресурси, щоб допомогти.


3. Документуйте, що працює зараз

Торгівля простим електронним маркетингом для автоматизації маркетингу не означає, що вам доведеться заново винаходити колесо. Якщо ви відповіли позитивно на вищезазначені запитання, у вас є система, яка вам підходить. Перш ніж зануритися у щось нове, запишіть, що у вас є.

Якщо ви самі, візьміть зошит і ручку. Якщо ви працюєте з командою, роздайте кожному по блокноту. Почніть з того, що працює для вашого маркетингу у надсиланні листів електронною поштою, але не обмежуйтеся лише цим.

Де ви берете дані? Хто їх збирає, як ви їх поширюєте і хто відповідає за рішення, що буде далі? Як ви контактуєте з людьми? Як ви вимірюєте успіх? Які процеси стоять за цими процесами? Що призводить до створення виграшного бюлетеня? Які посилання, публікації в соціальних мережах чи статті в блозі спрямовують найбільший трафік на вашу контактну форму? Коли ви досягаєте успіху, як ви повідомляєте членів команди? Який процес розподілу відповідальності та прийняття відповідних заходів?

Компанії припускають, що оскільки це працює, всі знають, у чому справа. Однак ви збираєтесь внести зміни, і ви не хочете втратити навіть незначну частину отриманого. Документуйте все, навіть якщо це здається незначним або зрозумілим. Це також гарний час, щоб позбутися того, що не працює.

Зробіть це спринтом з обмеженням за часом. Не дозволяйте цій частині тягнутись, просто зробіть все можливе, а потім перейдіть до наступного кроку.


4. Очищення та упорядкування

У вашому списку, ймовірно, є адреси електронної пошти, які завжди повертаються як  «неможливо доставити». Також у вас, швидше за все, трапляються випадки, коли користувач не відкривав ваш лист місяцями, а може і роками.

Видаліть неправильні адреси електронної пошти. Потім згрупуйте решту за рівнем залученості. Відсортуйте їх як Активні, Неактивні чи Відписані. Ви можете додатково сегментувати їх за місцем розташування, галуззю, що вони придбали чи не придбали.


5. Уточнити

Потім розділіть процеси на ті, що ініціюються етапами подорожі клієнта, та ті, за які відповідають члени команди. Якщо у вас є індексні картки або нотатки після публікації, використовуйте їх для сортування.

Розмістіть щотижневий бюлетень, контактні форми, повідомлення на цільових сторінках та інший вміст.

Процеси обробки членів команди йдуть в інший стовпець. Все, що ви записали про розподіл відповідальності, проведення подальших дій та збір даних, підпадає під адміністративний заголовок.


6. Створити

Докладно ознайомтеся зі своїм списком «подорожей» клієнтів Ви знайдете електронний лист, який ви плануєте надіслати на кожному кроці, – це вміст, який ви надсилаєте як крапельну стрічку, або щось, що викликається діями клієнта. Вони можуть перекриватися. Наприклад, клієнт може вчинити дію (заповнити форму), яка ініціює реєстрацію в капельній стрічці, але автоматизація маркетингу передбачає створення правил, що відбувається автоматично. Події тригера можуть бути такими діями, як наведені нижче:

  • Реєстрація на послугу;
  • Придбання товару;
  • Відмова від кошика для покупок;
  • Передача купона другові;
  • Досягнення межі (річниця клієнта, день народження або кількість балів лояльності).

Коли ви швидко реагуєте на клієнтів, маркетинг може бути автоматизованим, але це здається особистим. Автоматизація маркетингу також унеможливлює надсилання електронних листів із краплинною подачею, щоб вони були універсальними.

Безперечним способом втратити відносини з потенційним клієнтом є те, що всім вашим списком є те саме повідомлення. Замість цього плануйте пристосуватись до інтересів, поведінки, місця розташування чи улюблених продуктів.

Почніть з того пункту, коли ви вперше отримаєте контактну інформацію, і створіть вміст для кожного кроку звідти. Потім перейдіть до своїх адміністративних завдань і визначте, що стає частиною автоматизації маркетингу та куди поступають команди. Надайте кілька можливостей перетворити потенційного клієнта на клієнта.


7. Уточнити

Перевіряйте свої електронні листи, як цільову сторінку або оголошення в соціальних мережах. Потім проаналізуйте, що працює і чому. Найважливіші ключові показники ефективності включають показник доставки, показник перегляду, показник відкритості, коефіцієнт переходу та конверсії. Ви хочете знати, скільки електронних листів надійшло до вхідних скриньок ваших користувачів, скільки пройшло рядка теми і найголовніше, хто вжив заходів через прочитане.

Як тільки ви почнете, ви також повинні побачити низький рівень відписки. Якщо ваша автоматизація маркетингу справляє позитивний вплив, споживачі захочуть продовжувати отримувати те, що ви надсилаєте.

З адміністративної сторони оцініть, як ваша команда використовує програмне забезпечення, яке ви надаєте. Маркетинг електронною поштою пов’язаний не тільки з надсиланням повідомлень, але кількість електронних листів, надісланих за допомогою цього програмного забезпечення, вказує, чи використовує вони ваші інвестиції. Також перевірте, чи не призначають вони якісні поведінкові тригери для електронних листів, які вони створюють.


Спрощений цифровий маркетинг

У NEWGEN ми робимо набагато більше, ніж просто веб-дизайн. Наші стратегії та кампанії, орієнтовані на результат, розширюють бізнес для наших клієнтів. Ми допоможемо визначити та залучити вашу аудиторію, щоб ви могли досягти своїх цілей. Дозвольте нам допомогти вам перейти від маркетингу електронною поштою до автоматизації маркетингу.

Зв'яжіться з нами

NEWGEN