5 факторів, що впливають на обсяг продажів бізнесу в Інтернеті

5 факторів,
що впливають на обсяг продажів бізнесу в Інтернеті

Генерування потенційних клієнтів для бізнесу, його продуктів та послуг за допомогою цифрового маркетингу, який раніше здавався протилежним інтуїтивним.

Зрештою, багато людей думають, що такі типи ділових угод, як правило, покладаються на особисті стосунки, що склалися роками мережевих зв’язків та пошуку збуту. Насправді, ми знаємо декількох продавців B2B, які, як правило, уникають будь-яких мережних зв’язків в Інтернеті. Вони стверджують: “недостатньо часу”, “неефективно”, “не те, як я працюю”, і навіть “не варто мого часу”.

Зазвичай нам доводиться пояснювати ці 5 факторів, що впливають на генерацію лідерів продажів B2B в мережі Інтернет, і тоді вони стають відкритими.

Завжди смішно дивитись, але як тільки лідери продажів розуміють зв’язок між цими важливими факторами маркетингу В2В та доходом, їх вуха задираються.

Звичайно, якщо ви серед тих, хто шукає порад щодо вдосконалення своїх спроб залучення клієнтів та спроб конверсії в Інтернеті, дізнайтеся у компаній, що не планують та не інвестують в присутність в Інтернеті. Вони втрачають наш дедалі глобальніший ринок, де потенційні клієнти не можуть відвідати ваш офіс, але все одно можуть дізнатись про вас віртуальними засобами.

 

1.Веб-сайт

 

Ми не можемо стверджувати це досить часто: ваш веб-сайт – це віртуальний еквівалент першого враження. Це також повинен бути ваш найкращий продавець. Якщо він старий, погано розроблений або просто не існує, ви пропустите досить багато потенційних клієнтів.

Веб-сайт із архаїчним виглядом відразу вискакує, як і аматорські. Завдяки широкому розмаїттю зовнішнього вигляду та стилів, а також розширеним технічним можливостям веб-сайти не повинні бути нудними. Вони все ще повинні бути придатними для використання, але можливості безмежні.

Що потрібно вашому веб-сайту, щоб бути привабливим для потенційних клієнтів? Словом, вам потрібно:

  • Чітка ціннісна пропозиція;
  • Заклики до дії;
  • Соціальний показ;
  • Хороша сторінка “Про нас”;
  • Контактна інформація;
  • Блог (нижче ви побачите, чому це важливо для потенційних клієнтів B2B).

Все це повинно бути упаковано на візуально приємний веб-сайт, який стане вашим найкращим джерелом для залучення потенційних клієнтів.

 

2. Портфоліо

 

Другим найважливішим елементом для переконання потенційних клієнтів є хороша сторінка портфоліо або, якщо ви не в творчій галузі, принаймні кілька тематичних досліджень.

Вони дійсно важливі, оскільки показують, як ваші минулі та поточні клієнти досягли успіху у вашому продукті чи послузі. Якщо немає жодних доказів здатності вашої компанії виконувати те, що вона обіцяє, малоймовірно, що у вас з’явиться якась довіра у відвідувачів та потенційних клієнтів.

Наприклад, наша сторінка портфоліо є чудовим джерелом інформації для наших потенційних клієнтів. Там вони можуть знайти деякі приклади веб-сайтів у подібних галузях та категоріях, як їхній бізнес, і вони можуть перевірити нашу роботу, щоб перевірити, чи відповідає вона їх стилю та потребам.

 

3. Зміст

 

Зміст – досить розмитий і загальний термін, коли мова заходить про Інтернет; в основному все там є змістом. Для цілей цього допису в блозі ми розглянемо вміст корисної інформації, яка знаходиться на вашому веб-сайті. Що означає “корисний”, залежить від того, хто ваша цільова аудиторія.

Щоб визначити рівень вашого досвіду та вашу участь у цій галузі, потенційний клієнт перегляне ваш веб-сайт на наявність корисного, інформаційного вмісту, який розповість про ваш товар чи послугу, сферу вашої діяльності тощо. Це можна розробити у декількох формах:

  • Дописи в блогах, довідкові документи, електронні книги;
  • Відео;
  • Інфографіка;
  • Презентації слайдів;
  • Вебінари.

Знову ж таки, компанії з більш тривалими циклами продажів виявлять, що використання різноманітних типів вмісту допоможе потенційним клієнтам швидше рухатися по циклу. Поділіться деяким відповідним вмістом, щоб підключити їх, надішліть кілька чудових електронних листів, що підтримують потенційних клієнтів, і вуаля! потенційний клієнт, якого ваша команда з продажу може швидко закрити.

 

4. Експертиза працівників

Коли ви маєте справу з бізнесом, ви в кінцевому рахунку маєте справу з усією його командою, незалежно від того, розмовляли ви з ними в процесі продажу чи ні. Тож добре знати, що люди, які збираються створити ваш продукт або надати вам потрібні послуги, знають, що вони роблять.

Біографії на сторінках команд можуть допомогти в цьому, але чи знаєте ви, що є ефективнішим? Статті в блозі.

Кожен член вашої команди (або принаймні представник кожного відділу) повинен брати участь у блозі вашої компанії. Коли потенційний клієнт переглядає ваш веб-сайт і ваш блог, він або вона побачать, що ваші співробітники знають, про що вони говорять, і нададуть корисні поради.

Якщо це не сприяє довірі відвідувачів, ми не знаємо, що ще робити!

 

5. Присутність у соціальних мережах

Нарешті, але не менш важливим є те, що присутність у соціальних мережах є одним із 5 найкращих факторів, що впливають на лідо генерацію продажів b2b. Потенційний клієнт також погляне на те, що ви говорите в соціальних мережах. Занадто багато прикладів того, як компанії втрачають пачки клієнтів через помилку в соціальних мережах. Це ніколи не повинно трапитися з вашим бізнесом.

Ретельно спланована присутність у соціальних мережах, яка все ще дозволяє проникнути індивідуальності та людськості, – найкращий спосіб переконати відвідувачів сайту, що за кожною взаємодією стоїть людина. Вони ознайомляться з тим, як ви взаємодієте з послідовниками, як швидко ви відповідаєте на згадки, запитання та запитання, а також перевіряють вміст, яким ви ділитесь.

Зв'яжіться з нами